תנאי קבלה
12 שנות לימוד
כמה זמן לומדים
- המפגשים מתקיימים בשעות הערב פעמיים בשבוע. 120 שעות אקדמיות, כ- 4 חודשים, 25 מפגשים .
מה מקבלים בסיום הלימודים
תעודת סיום קורס תיתנן לבוגרים אשר סיימו בהצלחה מטעם מכללת חשיפה.
פרטים על שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית
קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית, של בית הספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה מיועד להקנות ללומדים את הכלים העכשוויים המשמשים את אנשי השיווק, מנהלי דיגיטלי ומנהלי המדיה החברתית בכל חברה או עסק, תוך מבט רחב ומעמיק - לשם ניהול ערוצי המדיה השונים, ולצורך קידום אישי וקידום העסקים. תכנית הלימודים כוללת התנסות מעשית במעבדת התקשורת של בית- הספר חשיפה ותרגול של הפונקציות והכלים הרלבנטיים בהקמת קמפינים, ביצוע ואופטימיזציה הלכה למעשה, וכן ניהול אפקטיבי של המותג/העסק ברשת החברתית לאורך מחזור חייו. בסיום הלימודים פתוחה בפניך האפשרות להשתלב בשוק העבודה!
*נושאי הלימוד:
- ניהול קמפיינים google adwords . הקמה, בקרה ואופטימיזציה.
- הזירה החברתית - ניהול תוכן אורגני וממומן בפייסבוק (קמפיינים ממומנים).
- הקמת דפי נחיתה.
- אסטרטגיה שיווקית - בניית אסטרטגיית בידול, מיצוב ומיתוג.
- הפרסום האינטראקטיבי. ניהול קהילה ומותג באמצעות אינסטגראם.
- קידום שיווקי באמצעות YOUTUBE.
- מדידה וקידום שיווקי – google analitics.
- קריאייטיב וכתיבה שיווקית.
- ניהול מועדוני לקוחות: עבודה עם מערכות דיוור אלקטרוניות.
- הזירה החברתית - ניהול תוכן אורגני וממומן בפייסבוק (קמפיינים ממומנים).
- הקמת דפי נחיתה.
- אסטרטגיה שיווקית - בניית אסטרטגיית בידול, מיצוב ומיתוג.
- הפרסום האינטראקטיבי. ניהול קהילה ומותג באמצעות אינסטגראם.
- קידום שיווקי באמצעות YOUTUBE.
- מדידה וקידום שיווקי – google analitics.
- קריאייטיב וכתיבה שיווקית.
- ניהול מועדוני לקוחות: עבודה עם מערכות דיוור אלקטרוניות.
מידע נוסף
*שיטת לימוד:
- במהלך הקורס יינתנו תרגילים בהקמת ובניית קמפיינים – כך שבסיום הקורס יציג הסטודנט פרויקט סופי : מטרות ויעדים + הדרך לביצוע בפועל של קמפיין, תוך יישום הגישות והכלים שנרכשו בקורס, כל זאת בהנחיה אישית של צוות ההוראה.
* המסלול מוכר לפקדון חיילים משוחררים