- וותק בהוראה יתרון
- תעודת רכז הערכה מטעם ראמ"ה (הרשות הארצית למדידה והערכה).
- תעודה ב"הערכה המותאמת לאוכלוסיות מיוחדות"
מטרת התכנית להכשיר אנשי חינוך, בעלי תפקידים ומנהלים, במערכת החינוך הפורמלית והבלתי-פורמלית, להיות אנשי הערכה הבקיאים בידע התיאורטי והיישומי המגוּון בתחום.
הלימודים בתוכנית משלבים באופן אינטגרטיבי בין העיוני ליישומי תוך חיבור להקשרים ספציפיים של הלומדים. הלימודים מורכבים מאשכול לימודי תשתית, אשכול לימודי הערכה וסדנת עבודת הגמר והפרקטיקום.
בתוכנית נלמדים קורסים שמשלבים ממד של חדשנות ההופך את הלימודים הדיסציפלינריים למשמעותיים, עדכניים ויעילים יותר. כך למשל, הסטודנטים מתנסים בהפעלת כלים דיגיטליים לצורכי הערכה מעצבת ומסכמת; מתקיימות סימולציות ביחידת הסימולציה ב"מרכז האמפתיה" המדמות שיח של רכז/ת ההערכה עם שותפי תפקיד בבית הספר; הסטודנטים מתנסים בתרגילי התבוננות של מודעות קשובה (mindfulness) המתקיימים ב"מרכז לפדגוגיה מתבוננת", ומפתחים איכויות של הקשבה, אמפתיה, חוסן נפשי ועוד
בוגרי התוכנית יפעלו כמנהיגים וכמובילים של תרבות הערכה בארגונים שהם פועלים בהם, יישמו תהליכי הערכה פנימיים משמעותיים המותאמים ללמידה המתקיימת מקרוב ו/או מרחוק, ויקיימו דיאלוג פורה עם ממצאי הערכה חיצונית-מערכתית, כמו מבחני הבגרות והמיצ"ב בישראל.