ראיון אישי בוועדת קבלה
כחלק מתהליכי גלובליזציה והמהפכה הדיגיטלית, חל בשנים האחרונות גידול דרמטי בפעילות ארגונית בתחומי החדשנות והיזמות. כבר כיום ניתן למצוא בארגונים עסקיים, חברתיים, ציבוריים וממשלתיים פונקציה ארגונית של ''מוביל חדשנות'', הן ברמות ההנהלה הבכירה והן ברמות חטיבתיות או מחלקתיות.
בניגוד לפעילות יזמית עצמאית התלויה באופן ניכר בכישורי היזם וניסיונו הרי שהיזמות הפנים ארגונית תלויה במכלול של גורמים דוגמת חופש הפעולה והתמריצים הניתנים ליזם הפועל בארגון, הפתיחות (האמיתית ולא זו המוצהרת) של הארגון לפעילות יזמית בתוכו, התרבות הארגונית, האסטרטגיה הארגונית, כמות המשאבים המופנית לנושא ועוד. מציאות זו מחייבת רכישת ידע ומיומנות מקצועית ועדכנית לעובדים ומנהלים המעוניינים לקדם את רמת התחרותיות של הארגון.
התואר השני ליזמות וחדשנות בארגונים יתמקד בלמידת התאוריה ומתן הכלים הנדרשים על מנת ליצור ארגון בו חדשנות הופכת מערך תיאורטי ליכולת מעשית.
בין הקורסים הנלמדים:
- כלים למימון חדשנות בארגונים
- רעיונאות למוצרים ושירותים חדשים
- אתגרי העתיד- ניתוח מגמות
- אסטרטגיית יזמות וחדשנות בארגון
- היבטים משפטיים ורגולטוריים של יזמות וחדשנות בארגונים
- שיטות וכלים לניהול ולתמרוץ יצירתיות בארגונים
- בניית חזון אישי ושילוב החדשנות בחזון הארגוני
- חדשנות בקידום מסרים
- שרשרת הערך של חדשנות בארגונים: זיהוי והתמודדות עם חוליות חלשות
- שילוב החדשנות באקוסיסטם האזורי והלאומי
- כלים תיאורטיים ומעשיים לתיעדוף פרויקטים