-ציון ממוצע של לפחות 82 בלימודי התואר הראשון.
-בעלי ותק של שלוש שנים לפחות בהוראה.
-הצלחה בבחינות של התואר הראשון באנגלית עם ציון 85 ומעלה.
-ריאיון קבלה.
תוכנית זו מכשירה עובדי חינוך לתפקידי ניהול ומנהיגות במערכת החינוך בישראל. התכנית מעניקה לפרחי הניהול ידע תיאורטי-מחקרי עדכני בתחומי ניהול בכלל ובתחומי מינהל החינוך בפרט וכן מפתחת יכולות להנהגה ולניהול של בתי ספר כארגוני חינוך אפקטיביים, הפועלים בסביבה מתפתחת ומשתנה. כלי מרכזי להשגת יעד זה הוא רכישת התנהגות רפלקטיבית, המבוססת על הבנת הצורך בלמידה מתמדת ומתמשכת.
תוכנית הלימודים כוללת נושאים תיאורטיים והקניית מיומנויות בנושאים כגון תורת הארגון, התנהגות ארגונית בבית הספר, תכנון תכניות לימודים, מנהיגות בבית הספר, ניהול עצמי של בתי ספר, מערכת החינוך בישראל, תכנון וקבלת החלטות בבית-הספר, ניהול בית-ספר בחברה רב-תרבותית, ניהול משאבי אנוש, מדידת הישגים לימודיים ועוד.
בוגרי התוכנית יוכלו למלא תפקידים שונים בהנהגה החינוכית של בית-הספר בקהילה, בניהול הצוות החינוכי ובתכנון עבודתו, בהנחיית הצוות החינוכי והדרכתו.
מטרת התוכנית-
לאתר ולהכשיר עובדי חינוך נבחרים לתפקידי מנהיגות בית-ספרית במערכת החינוך בישראל, להעניק להם מיומנויות וידע היקפי בתחומי ניהול בכלל ובתחומי חינוך בפרט, ולהכין אותם לקריירה של מנהיגות חינוכית בישראל.